Arbeidsrechtelijke gevolgen coronavirus COVID-19

Arbeidsrechtelijke gevolgen coronavirus COVID-19

De uitbraak van het coronavirus COVID-19 houdt Nederland en de rest van de wereld in haar greep.
Het virus heeft vanzelfsprekend gevolgen voor werkgevers en werknemers en kan zorgen voor onalledaagse situaties. Weet u wat de mogelijkheden voor u als werkgever zijn? En weet u als werknemer wat uw rechten (en plichten) zijn?

Overduidelijk wordt in ieder geval ook aan werkgevers en werknemers geadviseerd preventieve maatregelen te nemen en de adviezen van het RIVM op te volgen om zo ook zelf zorg te dragen voor hun eigen veiligheid en die van anderen.

Bij de arbeidsrecht advocaten van Van Kempen Advocaten komen de laatste dagen dan ook veel vragen binnen. Werkgevers én werknemers hebben vragen over de gevolgen van de maatregelen van het Kabinet.

Inmiddels staat het water al aan de lippen van ondernemend Nederland.
Talloze werkgevers verwachten een forse daling van hun omzet terwijl werknemers op dit moment vrezen voor hun baan, hun gezondheid en die van hun naasten en de vraag hoe ze de zorg van hun kinderen moeten combineren met hun (thuis)werk.

Kortom, er komt een hoop op u af als werkgever én werknemer. Wij begrijpen uw zorgen en volgen alle ontwikkelingen op de voet.

Onze advocaten zijn zowel voor werkgevers als voor werknemers telefonisch en per e-mail beschikbaar om uw vragen te beantwoorden. Heeft u vragen over dit onderwerp of heeft u een andere arbeidsrechtelijke vraag, bel dan gerust, wij helpen u graag. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer (0485) 58 11 70 of per e-mail via: info@vankempenadvocaten.nl.

© 2020 Van Kempen Advocaten | Algemene Voorwaarden | Privacy policy | Cookie beleid

Website door